przypinka reklamowa z wlasnym nadrukiem

Przypinki na zamówienie według Twojego projektu

Przypinki na zamówienie mogą spełniać różnorakie funkcje. Od pamiątki z obozu, kolonii, czy wesela, poprzez różnorakie przypinki reklamowe wszelkich produktów i usług. W tym także przypinki z logo firmy noszone przez pracowników podczas promocji w sklepach czy buttony służące jako identyfikatory pracowników. Przypinki z własnym nadrukiem mogą mieć kilka różnych rozmiarów, a ich kształt zdecydowanie najczęściej jest okrągły. Oczywiście są też inne formaty, jak na przykład buttony prostokątne.

Co dają przypinki na zamówienie?

Przede wszystkim podkreślają indywidualność, a to zdecydowanie cecha, która w dobie ogromnej konkurencji jest nie do przecenienia. Jeżeli na targach albo ważnych uroczystościach reprezentanci firmy będą mieli wpięte w marynarki przypinki reklamowe, a dodatkowo będą rozdawać je gościom jako gadżet, dana instytucja zyska przewagę nad innymi i zostanie zapamiętana. Dobrze skorzystać z pomocy profesjonalnego grafika i stworzyć unikalny projekt, jak najdokładniej odzwierciedlający profil danego przedsiębiorstwa. Grafika to właściwie najważniejszy punkt przypinki.

Kiedy warto założyć przypinki reklamowe?

W zasadzie zawsze, kiedy możemy spotkać potencjalnych kontrahentów. Ale nie tylko wtedy. Przypinki z własnym nadrukiem noszone przez pracowników podczas wykonywania codziennych obowiązków podkreślą ich szacunek dla branży i związek z organizacją. Na pewno dobrym pomysłem jest zabieranie ich w podróże służbowe. Przypinki na zamówienie zawierają najczęściej nazwę firmy oraz logo firmowe i chociaż mają niewielkie wymiary, nie zrujnują budżetu firmy, a zainteresują klientów. Personalizowane gadżety tego rodzaju można zamówić już od kilkudziesięciu groszy za sztukę, do maksymalnie kilku złotych. Cena uzależniona jest zazwyczaj od rozmiaru zamówienia oraz wielkości i rodzaju zamawianych buttonów.

Dla kogo przypinki z własnym nadrukiem?

Dla wszystkich organizacji zainteresowanych nieszablonową i efektywną reklamą własnej marki oraz jej rozwojem. Niewielka, skromna forma zawierająca esencję wizji firmy, wykonana z pomysłem, podkreśli stabilność marki i jej pozycję na rynku. Czy warto? Oczywiście! Zainwestuj we własne przypinki i przekonaj się osobiście, że to super rozwiązanie.

Author: Robert Krychowiak